FILTRE
CELE MAI POPULARE
BRAND & TIP
SORTEAZA DUPA
PRET
TO GO
1 – 0 DIN 0 REZULTATE ARATA TOATE 0 REZULTATELE ARATA SINGURUL REZULTAT No results found
STERGE FILTRELE
Categorie: MARYAJ
STERGE FILTRELE
Filters Sort results
Reset Apply
No results found. Clear filters and try again?
Filters Sort results
Reset Apply
BINE AȚI VENIT, VĂ RUGĂM SĂ CITIȚI INFORMAȚIILE!


1. ÎNREGISTRARE:


  • Pentru a avea acces la site-ul nostru web de vânzare en-gros, trebuie să vă înregistrați un cont.
  • După ce verificăm înregistrarea dvs., veți fi notificat dacă contul dvs. a fost acceptat sau nu.
  • După ce vă înregistrați contul și sunteți aprobat, trebuie să vă conectați pentru a vedea toate produsele, prețurile și stocurile.
  • După ce contul dumneavoastră a fost aprobat, trebuie să navigați la contul dumneavoastră și să completați toate datele necesare și obligatorii.
  • Prețurile sunt cu TVA INCLUS


    2. COMANDĂ:


  • Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul confirmă că a citit și acceptă toți termenii și condițiile enumerate pe acest site web.
  • După plasarea comenzii veți primi confirmarea comenzii și FACTURA cu toate detaliile.
  • Bunurile vor fi rezervate timp de 15 zile. Dacă nu primim plata de la dumneavoastră în termenul de 15 zile, bunurile vor fi returnate la vânzare.
  • După ce ați plasat o comandă, sunteți obligat să încărcați în contul dvs. dovada plății.
  • După ce primim plata de la dumneavoastră, vom pregăti imediat mărfurile pentru livrare.
  • După ce comanda a fost confirmată și trimisă prin curierul GLS, veți găsi numărul de urmărire al comenzii respective în contul dumneavoastră.


  • 3. PROCESUL DE COMANDĂ:


  • Înregistrare cont (dvs.) → Plasare comandă (dvs.) → Primire factură (dvs.) → Trimitere dovadă de plată (dvs.) → Ambalare (noi) → Trimitere expediere (noi) → Recepție bunuri (dvs.)


    4. OPȚIUNI DE PLATĂ:


  • Cu card prin euplatesc.ro
  • Prin sistem Ramburs
  • Prin Transfer Bancar


  • 5. LIVRARE:


  • Fiecare client are opțiunea de a utiliza propriul transportator sau de a utiliza propriul nostru transportator, ceea ce este GLS Courier
  • Clientul nu este obligat să accepte oferta noastră de transport și își poate gestiona propriul transport, pe cheltuiala proprie.
  • Costul de livrare va fi disponibil pe pagina de finalizare a comenzii, după ce adăugați produsele dorite în coș.
  • Vă rugăm să rețineți că, dacă decideți să utilizați propriul transportator (pe cheltuiala dumneavoastră), devenim doar intermediari. Nu suntem responsabili pentru nicio deteriorare sau pierdere a mărfurilor în timpul transportului. Vă recomandăm să aveți asigurare pentru expedieri.


  • 5. RECLAMATII


  • Dacă clientul folosește propriul transport, nu vom accepta reclamații pentru cutii/mărfuri deteriorate. Predăm întotdeauna mărfurile ambalate expeditorului în stare perfectă.
  • Dacă clientul folosește transportul nostru și primește cutii deteriorate, trebuie să completați un raport de deteriorare împreună cu șoferul. Vă rugăm să furnizați și documente foto/video ca dovadă.
  • Vă rugăm să faceți înregistrări video și fotografii ale despachetării cutiilor. Fără această înregistrare video, nicio reclamație nu poate fi acceptată.